Persbericht - Het Sprints & Sneakers Festival: de vrijmibo van het jaar
AMSTERDAM – Op 29 september 2023 organiseert Sprints & Sneakers, dé B-corp Growth Hacking Agency van Europa, het festival voor marketeers bij Thuishaven in Amsterdam. Na een uitverkochte eerste editie in 2022 met namen als Ron Simpson en Goldband in de line-up, ziet het ernaar uit dat de samensmelting van congres en festival dit keer nóg groter en spectaculairder wordt. Met onder andere Hans Kazan als dagvoorzitter, De Jeugd Van Tegenwoordig en Sprints & Sneakers Sound System in de line-up belooft het een sensationeel event te worden.
Congressen zijn vaak saai en de meeste festivals zijn niet leerzaam. Dus waarom niet het beste van die twee werelden combineren? Het Sprints & Sneakers Festival werd met dat hersenspinsel geboren en verkocht bij de eerste editie afgelopen jaar direct uit. De growth hacking agency zou zichzelf niet zijn als het ook op gebied van eventmanagement niet zou experimenteren en streven naar groei. Alles wordt groter, impactvoller en – naar eigen zeggen – vetter.
En dus bezorgt het evenement dit jaar onder leiding van de bevlogen illusionist, Hans Kazan, een inhoudelijk programma met de sfeer van een festival. Overdag presenteren diverse sprekers waardevolle talks en interactieve workshops waarin thema’s als groei en impact maken centraal staan. Er is ruimte voor de ruim 2500 marketeers en ondernemers om te netwerken onder het genot van een hapje en een drankje. Richting de avond transformeert het leerzame programma in een groot feest met muzikale acts.
Een opvallende spreker is Dominique Schreinemachers, één van de weinige vrouwelijke militaire vliegers van de Luchtmacht, die bekendheid kreeg door haar deelname aan het TV-programma “Het Mooiste Meisje van de Klas”. Als oprichter van The Boost Company zal Dominique haar inzichten delen op het gebied van versterken van leiderschap en teamwork, persoonlijke groei en levensvaardigheden.
Daarnaast zal Philip Prestele-Schneider, Start-up Growth Expert van de Technische Universiteit München, zijn expertise delen in een dynamische sessie en marketing professionals voorzien van waardevolle inzichten in het stimuleren van groei en succes voor startups.
Als keynote spreker betreedt Merijn Everaarts (Dopper) het podium. Iedere dag werkt hij met zijn team aan de missie om plastic vervuiling tegen door middel van de beroemde Dopper drinkfles. Op 29 september vertelt Merijn alles over de groei van het merk en de bijbehorende duurzame boodschap die daarbij komt kijken.
Zodra de zon ondergaat, verandert het festivalterrein in een feest met diverse muzikale acts die de avond tot leven brengen. Met als hoogtepunt de Nederlandse hiphop sensatie, De Jeugd van Tegenwoordig. Hun aanstekelijke energie en ongeëvenaarde live-optredens beloven de marketeers aan het dansen te krijgen. Met optredens van Giso en Wim, Jasper Fioole en Sprints & Sneakers Sound System zal het feest daarna tot in de late uurtjes doorgaan.
Het Sprints & Sneakers Festival is de ultieme gelegenheid voor marketing professionals om zich te laten inspireren, kennis te delen en te feesten, allemaal op één sensationele locatie.
Het festival vindt plaats op 29 september 2023 bij Festivalterrein Thuishaven in Amsterdam. Tickets zijn verkrijgbaar via www.sprintsandsneakers.com/festival. Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt.
Sprints & Sneakers is een B-corp Growth Hacking Agency uit Amsterdam dat organisaties helpt met meer resultaat en impact. Dit doen ze door data, creativiteit en technologie in een sprint methodiek te combineren. Groei betekent in het geval van Sprints & Sneakers ook meer impact op de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties. Meer dan 40 specialisten werken vanuit Amsterdam, Groningen of een andere plek met wifi voor merken zoals KiKa, PLNKTN, Google en Shell Recharge.