Persbericht - Het aantal online content- en communicatiefuncties groeit explosief. Werving- en selectiebureaus hebben de vraag naar online professionals de afgelopen jaren zien verdubbelen.
De markt vraagt specialisten die thuis zijn in tekst, beeld en audiovisuele content en verwacht dat zij vraagstukken weten te ontrafelen, erover adviseren en de uitvoering soepel ter hand nemen. Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden, een soepele pen alleen is niet genoeg. Het nieuwe Handboek Online Redactie geeft een overzicht van de benodigde kennis en vaardigheden.
Online content- en communicatiespecialisten ontwikkelen content om organisatiedoelen dichterbij te brengen, met een scherp oog voor klantbehoeften. Het Handboek Online Redactie zoomt in op de vragen waarmee professionals in de werkpraktijk te maken krijgen. Het biedt handvaten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.
Het Handboek Online Redactie van Corona de Wert en Geert Poort is de geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller Handboek webredactie (meer dan 9.000 verkochte exemplaren).