Gijs Seubers treedt toe als Partner bij Sprints & Sneakers

Laatst bijgewerkt: 13-05-2022 13:00:06

Persbericht - Sinds januari 2019 is Seubers werkzaam bij Sprints & Sneakers als Head of Growth. Daarvoor was hij drie jaar werkzaam bij LinkBundle waaronder als directeur, totdat het bedrijf werd overgenomen door Bart Snijders, eigenaar van Sprints & Sneakers.

Bart Snijders: “Gijs levert al 3 jaar lang een belangrijke bijdrage aan de groei van S&S en haar klanten. Met enorme trots kan ik bekend maken dat Gijs nog heel veel langer zijn talent zal blijven inzetten bij ons”

Met ruim 3 jaar ervaring bij Reprise (destijds Traffic4u), kwam Seubers bij LinkBundle binnen als Growth Manager. Na iets meer dan een jaar werd hij directeur van LinkBundle. Tegenwoordig vervult hij al 3 jaar een strategisch belangrijke rol bij Sprints & Sneakers. Als Head of Growth is hij onder meer verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening en daarmee het succes van de klanten.

Gijs Seubers: “De stap naar partner maakt me enorm trots. Bij Sprints & Sneakers hebben we met zijn allen de missie om zelf en via onze klanten een positieve impact te maken op de wereld. Daarnaast doen we gewoon hele vette en waardevolle dingen voor onze klanten. Put your money where your mouth is zeggen ze dan volgens mij.”

Maar het is niet alleen Seubers die toetreedt in 2022 als partner. De growth hacking agency heeft een groter plan om elke medewerker mede-eigenaar te maken en daarmee een belangrijke stap te zetten naar een nieuwe vorm van werkgeverschap. Het binden van Seubers is een belangrijke eerste stap in deze richting.

Gijs Seubers: “Het herdefiniëren van werkgeverschap staat hoog op de agenda bij S&S en dit is een belangrijke overweging geweest in mijn keuze. Ik gun iedereen zo’n mooie kans. Ook het woord groei willen we gaan herdefiniëren. Bijvoorbeeld door onze eigen foundation te starten, deze zou ik graag leiden in de toekomst.”

In 2021 groeide Sprints & Sneakers naar 39 werknemers. Het bedrijf heeft een kantoor in Amsterdam en Antwerpen en werkt onder andere voor KPMG, Qmusic en Siebel Juweliers.