Persbericht - Amsterdam, 30 maart 2022 - DutchGP kiest voor Growth Hacking Agency Sprints & Sneakers als partner in groei. Het bureau wordt verantwoordelijk voor alle internationale digitale campagnes van de Grand Prix.
Na een succesvolle eerste editie slaat DutchGP de handen ineen met Growth Hacking Agency Sprints & Sneakers om de verdere groei van de internationale database in de aankomende jaren te versnellen. Dit met als doel om op termijn ook meer internationale racefans te ontvangen.
Internationale expansie
Het Formule 1 seizoen is net begonnen en de eerste campagnes staan live. Bas Gosewisch, Growth Lead bij Sprints & Sneakers: “Door een mix van digitale kanalen in te zetten zijn we in staat om een internationaal race publiek bij elkaar te brengen – en daarmee fans van over de hele wereld mee te nemen en klaar te stomen voor de ‘the sea of orange’. Onze ambitie is dat al onze klanten bijdragen aan de 17 SDG’s (Sustainable Development Goals) van de Verenigde Naties. De plannen van DutchGP om zo duurzaam mogelijk te zijn past hier goed bij.
Keuze voor Growth Hacking
Teun Verheij, Head of Marketing, Communications & Media DutchGP: we kiezen voor Sprints & Sneakers om de ervaring met campagnes en premium merken. Als DutchGP doen we dingen graag een beetje anders, dat matcht goed met de ongebruikelijke groei tactieken waar Sprints & Sneakers bekend om staat. “Wij geloven met Sprints & Sneakers, die B-corp gecertificeerd is, een verfrissende en betrouwbare partner in de hand te hebben genomen waarmee we ook de internationale racefan aan ons zullen binden.
Over Sprints & Sneakers
Sprints & Sneakers is een growth hacking agency dat organisaties helpt met meer resultaat en impact. Dit doen ze door data, creativiteit en technologie in een sprint methodiek te combineren. Groei betekent in het geval van Sprints & Sneakers ook meer impact op de 17 duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de verenigde naties. 35 specialisten werken vanuit Amsterdam, Antwerpen of een andere plek met wifi.