Energie vergelijken – de goedkoopste energie in een handomdraai

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:28:40

Persbericht - In deze tijd is het vinden van een aanbieder van de goedkoopste energie vrij eenvoudig. Zeker als het via de website Zum.nl gaat. Deze ervaren organisatie richt zich op primair op prijsvergelijkingen en is in staat de klant middels enkele muisklikken de juiste aanbieder te vinden. Energie vergelijken via Zum.nl is even voordelig als gebruiksvriendelijk. Kijk voor meer info hierover op de website www.zum.nl.

Waarom energie vergelijken?

Via internet bestaat de mogelijkheid om diverse aanbieders van onder meer energie te vergelijken. Het gaat hierbij niet alleen om de prijs, maar ook om de voorwaarden die worden geboden alsook de service en andere mogelijkheden. Blijkbaar is het nut van energie vergelijken nog niet bij iedereen helemaal doorgedrongen. “Het is opmerkelijk te constateren dat veel mensen het liefst bij hun oude leverancier blijven hangen. Terwijl een besparing van honderden euro’s op jaarbasis toch echt mogelijk is.”

Thanh Lanh Tran – eigenaar van Zum.nl – heeft wat dit betreft nog een aanvulling: “Op onze website kun je eenvoudig je wensen kenbaar maken ten aanzien van een bepaalde verzekering. Al snel zie je wat de beste optie is. En dat hoeft niet eens de goedkoopste te zijn. Selecteer de voorwaarden die het best zijn toe te passen op jouw situatie. En voilà… de beste optie wordt je in de schoot geworpen door onze energievergelijker

Visie van Zum.nl

Het vergelijken van energie is waar Zum.nl zich op richt. Eigenaar Thanh Lanh Tran laat weten dat besparen op energie – en dus het aanbieden van de goedkoopste energie – zijn core business is. “We willen de klant een prettige en gebruiksvriendelijke surface aanbieden. Want niet iedereen heeft plezier in het vergelijken van verzekeringen.” Dit geeft Zum.nl tevens de mogelijkheid om klanten meerdere vergelijkingen te laten maken, bijvoorbeeld als het gaat om het afsluiten van een autoverzekering of het inzien van de verschillende sim only-abonnementen.

Durf jij te kiezen voor de goedkoopste energie

De doorsnee Nederlander is trouw aan zijn of haar leverancier. Op zich is dat een mooie eigenschap. Toch dienen we hier vraagtekens bij te zetten, omdat alle inwoners van Nederland op jaarbasis miljoenen euro’s laten liggen. Een bezoek aan de genoemde website – en daarbij een geheel vrijblijvende vergelijking – is daarom aan te bevelen.