Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Eindelijk innovatie in de horeca voor de gast dankzij Woby

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:22:19

Persbericht - Het bedienen van gasten staat centraal in de horeca. Maar maakt de horeca al optimaal gebruik van alle kanalen om de gast te bedienen? Horeca-ondernemers opgelet! Zo verhoog ik mijn omzet en heb ik meer tijd voor de gast.

Wat is Woby?

Een revolutie voor de horeca. Dat is de Woby App. Een innovatieve app waarmee gasten in de horeca eenvoudig met hun mobiele telefoon een hapje en drankje kunnen bestellen, bediening aanvragen, feedback geven of de rekening vragen. Woby is een innovatieve marketingtool die perfect aansluit op de moderne consument. Met Woby kunnen de gasten op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen en wordt er een gastvriendelijke omgeving gecreëerd die hand in hand gaat met de bestaande papieren menukaart. Het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen. En dat niet alleen, het personeel krijgt zo meer de kans om te upsellen in plaats van bestellingen aan te nemen.

Hoe werkt Woby?

De Woby app is geschikt voor Android en iOS. In drie eenvoudige stappen plaatst uw gast een bestelling met zijn smartphone. Bekijk hier het animatie filmpje​.

Wat zijn de voordelen van Woby?

Gebruiksvriendelijke innovatie stimuleert groei en gebruik. De consument haalt meer uit zijn smartphone, de ondernemer meer uit zijn kassasysteem. Met het Woby netwerk kunnen we samen bouwen aan een dienst die voor de horeca echt toegevoegde waarde heeft. 

Hogere omzet

De gasten hebben met Woby een extra keuze om in contact te komen met het bedienend personeel. Hierdoor gaan ze sneller en meer bestellen. Woby is goed voor extra verkoop. 

Hogere klanttevredenheid

Met de Woby app kunnen gasten direct op ieder gewenst moment de menukaart inzien. Met de handige serviceverzoeken vraagt de gast de dienst aan waaraan hij op dat moment behoefte aan heeft (bijv. extra saus, de rekening). De snelle service en afhandeling zal bijdragen aan een hogere gasttevredenheid.

Efficiëntere inzet personeel, meer contactmomenten

Het personeel weet meteen waar het de bestelling moet serveren. Bovendien zijn er met de Woby app geen foutief opgenomen bestellingen meer. Als horecaondernemer kunt u zo uw personeel efficiënter inzetten. Zelfs op de drukste momenten kunnen uw medewerkers service en aandacht bieden. En last but not least: het aantal bestellingen voor de onderneming zal toenemen en zullen er tussen gast en bediening meer contactmomenten zijn.

Trekt nieuwe gasten aan

Met Woby biedt u extra beleving en service. Uw gasten ervaren een leuke, snelle en simpele manier om drankjes, hapjes of maaltijden te bestellen. Deze positieve ervaring zal leiden tot terugkerende gasten. Omdat uw gast op ieder gewenst moment de rekening kan vragen zal hij positief de zaak verlaten en zich sneller binden aan uw onderneming. Kortom, met Woby onderscheidt u zich van de concurrentie op innovatieve, kwalitatieve én sympathieke wijze.

Snel inspelen op acties en trends

De horecaondernemer krijgt een unieke onlinebeheerpagina. Daarop kan de digitale menukaart worden ingericht met eigen logo en huisstijl – en prijzen aanpassen. Zo kan er snel worden ingepeeld op acties van leveranciers omdat alle menukaarten zich automatisch aanpassen. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld alleen de 10 belangrijkste artikelen digitaal aan te bieden of slechts gebruik te maken van de ‘serviceverzoeken’.

Binnen één dag operationeel

Woby kan geïntegreerd worden in het bestaande kassasysteem! Wij streven naar 1 universele app die in alle horeca inzetbaar is, dus geen extra kosten voor apparatuur. Veel buitenlandse gasten? Uw gast kan de gewenste taal in de menukaart selecteren en alle gerechten worden automatisch vertaald.