Debtt Group groeit en opent het hoogste pand van de gemeente Dronten

Laatst bijgewerkt: 18-11-2021 18:00:10

Persbericht - Als groeiende organisatie heeft Debtt Group verschillende verhuizingen meegemaakt om de groei te kunnen waarborgen. Zo ook in 2021, toen het bedrijf is doorgegroeid naar het hoogste kantoorpand van Dronten. Door de destijds geldende corona wet- en regelgevingen kon het bedrijf het pand helaas nog niet openen. Met de versoepelingen van de afgelopen periode heeft de organisatie vol trots het bedrijfspand officieel mogen openen en heeft het groots uitgepakt.

Als groeiende organisatie heeft incassobureau Debtt Group verschillende verhuizingen meegemaakt om de groei te kunnen waarborgen. Zo ook in 2021, toen het bedrijf is doorgegroeid naar het hoogste kantoorpand van Dronten. Door de destijds geldende corona wet- en regelgevingen kon het bedrijf het pand helaas nog niet openen. Met de versoepelingen van de afgelopen periode heeft de organisatie vol trots het en heeft het groots uitgepakt.

Sinds juni 2021 is de samenleving enigszins opengegaan en hebben verschillende evenementen plaats kunnen vinden waar iedereen naar verlangde. Zo ook de organisatie van Debtt Group. Sinds januari 2021 heeft de organisatie intrede gemaakt in het hoogste kantoorpand van Dronten, en dat had toen gevierd moeten worden. De omstandigheden lieten dat echter niet toe.

De verhuizing naar het nieuwe pand weerspiegelt de enorme groei van het bedrijf van de afgelopen jaren. In een tijdsbestek van drie jaar hebben ze drie keer moeten verhuizen door ruimtegebrek. Sinds januari 2021 heeft het bedrijf intrede gemaakt in het hoogste kantoorpand van de gemeente Dronten, een mooie stap. Een feestelijke opening van het pand om dit te vieren lag dan ook in het verschiet, maar dit heeft op zich moeten wachten.

De versoepelende maatregelen die zijn ingegaan in juni 2021 heeft de directie direct tot actie aangezet. ‘Wij zijn een innovatieve organisatie die graag snel schakelt, niet alleen in ons werk maar ook daarbuiten. Toen wij de versoepelde maatregelen te horen kregen zijn wij direct in actie gekomen om ons pand officieel te openen voor partners en relaties’ Aldus Loyd  en Roy Hendriks, eigenaren bij Debtt Group.

De verhuizing is een grote stap geweest voor de organisatie dus wilden ze groots uitpakken. Een rondleiding door het pand, ontvangst door Hélène Hendriks, een kennissessie met internationale partners, een cabaretier, een zanger en een DJ, allemaal onderdeel van de officiële opening van de organisatie.

De organisatie is tevreden over het verloop van de dag. ‘Ondanks de geldende maatregelen hebben wij toch een mooie dag gehad met veel van onze partners en relaties. Het is fijn dat er weer mogelijkheden zijn om mede-ondernemers fysiek te spreken en samen te brainstormen voor verdere verbetering van de dienstverlening’ aldus de gebroeders Hendriks.

Debtt is groot geworden met haar unieke werkwijze genaamd Incasso 2.0. Door gebruik te maken van hedendaagse technologieën schakelen zij sneller dan de concurrentie en dit heeft gezorgd voor de enorme groei die zij in kort tijdsbestek hebben doorgemaakt.

Niet alleen verzorgd Debtt Group incassotrajecten voor haar klanten. Debtt neemt, waar nodig of gewenst, het volledige Credit Management traject uit handen. Dit begint na het versturen van de factuur en eindigt bij het innen van een vordering die is toegewezen door de rechter. Met deze opening heeft Debtt Group ook haar internationale ambities geuit waar zij al grote stappen voor hebben genomen.