Persbericht - Je eigen flesje dat jouw droom verwezenlijkt, het kan. De Dare to Dream-campagne van Bud stimuleert de consument om hun dromen uit te spreken door een gepersonaliseerd flesje te creëren. Het passende gezicht van de campagne is de inspirerende alleskunner Defano Holwijn.
Een bierflesje aan dromen koppelen is een ultieme manier om consumenten gekoesterde dromen te laten delen. De Bud flesjes zijn een ultiem middel om een inspirerende boodschap te verspreiden.
Creative experiential agency WINK is verantwoordelijk voor de art direction en Dare to Dream-campagne. Custom development agency / production partner Flatline Agency heeft het ontwerp van de fles en het bottle configurator platform ontwikkeld. Op de online Dream Bottle Creator creëer en deel je eenvoudig je eigen flesje, met je naam, droom en foto. Dit persoonlijke flesje, in de originele Bud huisstijl, kan gedeeld worden en ook daadwerkelijk in de winkels terecht komen. Het inzetten van deze toegankelijke en interactieve tool enthousiasmeert de consument met een voor hen direct zichtbaar resultaat.
De configurator is inmiddels live. In december 2021 worden de winnaar bekend gemaakt. De prijs bestaat uit een geldbedrag, €25,000, en coaching om de winnende droom te verwezenlijken.
De gepersonaliseerde flesjes zijn van oktober tot en met december verkrijgbaar bij supermarkten en andere retail formules. In december wordt de winnaar gekozen door een onafhankelijke jury.