Geen producten in je winkelmand.

Persbericht - Administratiekantoor Haarlem

Administratiekantoor-Haarlem is de boekhouder voor de zzp’er. Wij bieden u een vaste prijs van 960 euro exclusief btw en verzorgen daarvoor uw gehele boekhouding. U krijgt bij ons geen extra facturen voor een gesprek of een telefoontje. Administratiekantoor-Haarlem is volkomen transparant. BTW-aangiften -4x per jaar-, de balans en de aangiften Inkomstenbelasting, alles zit in ons all-in-pakket van 960 euro excl btw per jaar.

Administratiekantoor-Haarlem gaat met tijd mee

Administratiekantoor Haarlem ontvangt maandelijks aanvragen van zzp’ers die willen overstappen. Logisch. Anno 2020 werkt een boekhouder heel anders dan in 2010. Administratiekantoor-Haarlem is met zijn tijd meegegaan.

Wij stonden 10 jaar geleden ook op een spreekwoordelijke T-splitsing.

Linksaf was blijven zitten op het authentieke pad van uurtje-factuurtje, mappen aanleveren op kantoor.

Rechtsaf lag een nieuwe wereld van online aanleveren van de boekhouding, scannen, mailen en processen digitaal maken.

Digitaal aanleveren

Wij hebben hier veel tijd ingestoken en ook vooral gelet op het moment dat de kinderziektes uit de software waren. Dat moment is nu wel geweest. Daarom vragen we al onze klanten om vooral digitaal de boekhouding aan te leveren.

Scannen en mailen bij administratiekantoor Haarlem

Mail uw verkoopfacturen, maak een mt-940-bestand van uw bank, een csv-bestand mag ook. Wij gaan de boekhouding grotendeels verwerken en vragen gericht enkele inkoopfacturen op.

U mag uiteraard ook alle bonnen alvast scannen, maar elke maand dezelfde factuur van Vodafone, die herkennen we na één keer wel.

U mag uiteraard nog altijd op kantoor langskomen om te praten over investeringen, de aankoop van een auto etc., maar u hoeft dat niet meer te doen om uw ordner te brengen en te halen.

U heeft het al druk genoeg met het opzetten van uw onderneming. Dan is het fijn dat wij de volledige administratie van u overnemen.

Het enige wat u hoeft te doen is het digitaal aanleveren van uw facturen. De rest doen wij voor u. Denk daarbij aan:

•             Debiteuren en crediteuren boeken,
  •             Samenstellen van de winst- en verliesrekening aan einde boekjaar,
  •             Btw aangifte indienen per kwartaal- 4 keer per jaar-,
  •             Aangifte inkomstenbelasting verzorgen – ook van uw partner,
  •             De aanvraag van uitstel bij de Belastingdienst tot 1 september van het volgend boekjaar,
  •             Opmaken van balans- en winst-en verliesrekening van uw onderneming na het einde van het boekjaar. U heeft uw cijfers altijd voor 1 april binnen.

Bereikbaarheid

Voor een zzp’er gaat het werk vaak ook buiten kantoortijden door. Dat begrijpt Administratiekantoor-Haarlem als geen ander. Daarom kunt u ons iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur bereiken, zeven dagen per week.

Daarmee onderscheiden wij ons van de authentieke kantoren die nog steeds om 17.00 uur de deur sluiten en ook op zaterdag en zondag gesloten zijn.

Online boekhouden bespaart u tijd en geld. Wij hebben onze tarieven de afgelopen tien jaar niet verhoogd. En we bieden meer. Door de digitalisering hebben we sneller inzicht in uw situatie en kunnen we eerder gaan adviseren en coachen.

Wij geven u advies over aftrekposten en fiscale voordelen. Bijvoorbeeld over de zelfstandigenaftrek, starteraftrek, meewerkaftrek, lijfrente, pensioen, AOV en ook over middeling van inkomen.

Werkte u voorheen in loondienst en gaat u als zzp’er nu twee keer zoveel verdienen dan is middeling tzt een optie. Middeling is interessant als u over meerdere jaren een wisselend inkomen heeft gehad. Dan is er een voordeel in de IB te behalen

Zat u in eerdere jaren in de eerste schijf belasting, en valt u nu in de hoogste schijf dan kunt u drie jaar over elkaar verdelen en door deze hoge schommelingen in uw inkomen eerder betaalde Inkomstenbelasting terugvragen. Wij informeren u graag over de spelregels.

Overstap naar administratiekantoor-Haarlem

Als u interesse heeft om over te stappen en u dient over te stappen vanuit een andere accountant, dan is dat geen enkel probleem. Wij regelen de overstap kosteloos en moeiteloos voor u.

Wij vragen uw dossier op en regelen alles zodat u er geen omkijken naar heeft. Bel ons op 06-13936399 voor een gratis kennismaking. Of mail naar info@boekhouder-haarlem.nl

Delen op:
LinkedInFacebookTwitter