Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Administratiekantoor Amsterdam vaste all-prijs voor zzp’er

Laatst bijgewerkt: 31-10-2021 13:00:10

Persbericht - Administratiekantoor Amsterdam is dé boekhouder voor de zzp'er te Amsterdam. Betaalbaar, snel, digitaal, persoonlijk en zeven dagen van de week open. U betaalt bij ons een vaste prijs en daarin zitten alle werkzaamheden. Voor 960 euro excl btw verzorgen wij viermaal per jaar uw aangifte omzetbelasting, maken wij de balans en dienen we de aangifte Inkomstenbelasting in. Wij zijn dagelijks tot 22.00 uur bereikbaar en denken pro-actief met de zzp'er. Dat doen we in de gesprekken die we voeren, maar ook door tips en trucs te geven op onze website en op onze social media kanalen. U vindt hier wekelijks adviezen om fiscaal voordeel te behalen.

Administratiekantoor Amsterdam is dé boekhouder voor de zzp’er te Amsterdam. Betaalbaar, snel, digitaal, persoonlijk en zeven dagen van de week open. U betaalt bij ons een vaste prijs en daarin zitten alle werkzaamheden. Voor 960 euro excl btw verzorgen wij viermaal per jaar uw aangifte omzetbelasting, maken wij de balans en dienen we de aangifte Inkomstenbelasting in. Bent u al enige tijd werkzaam als zelfstandig ondernemer of net gestart met uw werkzaamheden. Hikt u tegen de administratieve werkzaamheden aan? Wilt u de boekhouding goed aanpakken dan vergt dit immers veel tijd en energie. Tijd die u wel anders kunt besteden.  Kies daarom voor een professionele boekhouder, bel met administratiekantoor in Amsterdam voor een gratis kennismakinggesprek. 06-13936399.

Drijfveer administratiekantoor Amsterdam

Wij nemen graag uw administratieve werkzaamheden van u over. Voor een vaste all-in-prijs verzorgen wij uw gehele boekhouding om u te ontlasten. Graag doen wij  waar wij het best in zijn en dat is boekhouden en alles wat er mee samenhangt. Wat voor de één een ware energie leegloper is, is voor ons een drijfveer. Profiteert u hiervan!

Uw administratie in betrouwbare handen ​

Zodra u uw boekhouding aan administratiekantoor te Amsterdam overdraagt zorgen wij onder andere voor: ​

  • bijhouden en verwerken van uw boekhouding,
  • fiscale adviezen eventueel in samenwerking met onze fiscalist en of accountant,
  • indienen aangifte omzet- en inkomstenbelasting,
  • samenstellen van de balans (jaarrekening is niet verplicht voor de zzp’er),
  • extra startersbegeleiding,
  • communicatie richting officiële instanties,
  • Kijken of middeling van inkomen mogelijk is;
  • coaching en advisering.

Uitbesteden aan administratiekantoor Amsterdam ​

Als u administratiekantoor voor Amsterdam inschakelt dan zijn de kosten die u aan ons betaalt aftrekbaar voor de Inkomstenbelasting. Voor u blijft er tijd over om andere klussen aan te nemen óf er ontstaat extra vrije tijd, de boog hoeft immers niet altijd gespannen te zijn. ​

Persoonlijke aandacht en advies

Administratiekantoor  Amsterdam is al meer dan twintig jaar werkzaam in de fiscale wereld. In positieve zin door de wol geverfd. Wij richten ons vooral op zelfstandige ondernemers. Op deze manier kunnen wij doen waar wij goed in zijn, namelijk het verzorgen van persoonlijk advies en het overnemen van de gehele boekhouding en/ of administratie.

Graag leren wij de mens achter de zzp’er kennen, voor een completer plaatje en een goede verstandhouding. En niet onbelangrijk, uit oprechte interesse. ​

 

​​All-in prijs​

Laat die energie slurpende avonden waarop u tracht uw boekhouding netjes bij te werken voor wat ze zijn. Wij zijn op de hoogte van alle belastingwetten en gaan hierdoor snel te werk. U loopt weinig risico en betaalt zo min mogelijk belasting als u ons inschakelt. Voor € 960,- exclusief btw per jaar verzorgen wij alle aangiften. ​

 

Tarieven​ voor administratie Amsterdam

Ons  meest gekozen pakket omvat het voeren van uw complete administratie. Wij verzorgen de aangifte omzetbelasting per kwartaal of per maand en wij aan het einde van het boekjaar de aangifte inkomstenbelasting in. Als u nóg meer tijd wil besparen helpen wij u – tegen een meerprijs- ook met:

  • het opstellen van een (tussentijdse) rapportage voor uw bank,
  • het opstellen van de jaarrekening,
  • het begeleiden vanuit een ww-uitkering.

​Wij zijn voor langere trajecten op locatie ook in te huren tegen een uurtarief van € 60,- exclusief btw.

Boekhouden? Dat kan toch online ​

Vandaag de dag is het online verwerken van de boekhouding een must. Het is voor zowel u als cliënt, als voor ons en voor bijvoorbeeld de bank prettiger werken. We besparen op deze manier tijd, geld en moeite. U hoeft gegevens niet meer fysiek aan te leveren en het is veiliger om uw bestanden in een digitale omgeving te bewaren.

Het enige dat u hoeft te doen is het digitaal aanleveren van uw bestanden. Administratiekantoor in Amsterdam is ook bereikbaar via Zoom en Skype mocht u hier de voorkeur aan geven. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, wij denken graag in oplossingen.

 

Met het oog op de toekomst ​

Een zzp’er is gebaat bij een goede adviseur, een vraagbaak in goede en minder goede financiële tijden. Wij ontzorgen u en denken met u mee. Sterker nog, wij durven vooruit te kijken en te anticiperen op toekomstige investeringen, aankopen, de aan veranderingen onderhevige maatschappij en trends. Wij wijzen u op de voordelen die u kunt behalen met de Investeringsaftrek. We bekijken of er voordeel is te behalen bij het zakelijk inzetten van uw fiscaal partner voor de zaak. En zo zijn er tal van aspecten die u belasting kunnen besparen.​

 ​Contact administratie kantoor Amsterdam  ​

Bent u nieuwsgierig geworden naar onze diensten of wilt u meer informatie?​ Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek, als u wenst via Zoom of Skype. ​U kunt ons bellen op 06-13936399 of mailen naar [email protected] Ons kantoor is zeven dagen per week geopend, tot 22.00 uur in de avond.