Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Verrijk jouw datakennis en bezoek de Big Data Expo

In samenwerking met Webwinkel Vakdagen - Organisaties beschikken over een steeds grotere hoeveelheid data en steken veel tijd en energie in het verzamelen ervan. Daarbij lopen ze vaak aan tegen de vraag hoe je optimaal rendement uit al die data haalt. Dit is dan ook het thema tijdens de gratis toegankelijke Big Data Expo, op 14 en 15 september 2022 in Jaarbeurs Utrecht, het grootste big data-evenement van de Benelux.

big data expo 2022 utrecht

Jouw organisatie wil groeien met data, beter kunnen voorspellen wat klanten doen of data verzamelen op zo’n manier dat ze perfect aansluiten op jouw behoeften. Op al deze vragen krijg je antwoord tijdens de Big Data Expo, met een uitgebreid programma met topsprekers uit de branche en een vakbeurs met meer dan 100 exposanten. Zij presenteren er hun producten en diensten op het gebied van het collecteren, genereren, analyseren, optimaliseren en toepassen van big data.

Omdat op de Big Data Expo een enorm en gevarieerd aantal organisaties en professionals in big data aanwezig zijn, kom je makkelijk in contact met de juiste personen om te praten over de laatste trends, interessante thema’s en geschikte oplossingen voor de grootste vraagstukken. Denk aan consultancybureaus, data-analisten, data-warehousingexperts, privacybedrijven en cloudservicespecialisten.

Elk relevant onderwerp komt aan bod, van ethiek, privacy en sustainable strategy tot artificial intelligence en Internet of Things. Een bezoek aan de Big Data Expo is daarom zowel geschikt voor data-experts als professionals aan de businesskant en de zakelijke beslissers binnen organisaties.

Topsprekers uit binnen- en buitenland

Op de Big Data Expo komen in acht verschillende zalen en een keynotezaal topsprekers uit binnen- en buitenland hun inspirerende visie geven op het thema optimaal rendement halen uit big data. Ze delen hun case studies, best practices en wijze tips die je direct kunt toepassen binnen jouw eigen organisatie.

big data expo 2022

Zo geeft Tom Houtgraaf, Coordinator Digital Marketing, Merchandise & Community bij Jumbo-Visma, een inkijkje in de datastrategie van de succesvolle schaats- en wielerploeg. Jumbo-Visma wil niet alleen de beste zijn op sportief gebied, maar ook in data en merchandise. Houtgraaf vertelt hoe.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Rabobank heeft voor het op de juiste wijze implementeren van data een speciaal framework ontwikkeld. Daarmee kunnen alle teams binnen de bank zelf aan de slag gaan met dataverzameling en -verwerking. Stefan Leever, Product manager Customer Engagement, laat zien hoe dat werkt en geeft handvatten mee voor jouw organisatie.

Productmanager Jordan Lentze van Booking.com laat in zijn presentatie zien dat experimenteren en testen belangrijk is als je aan de slag gaat met big data. Het reisconcern voert vele experimenten uit met apps om de consument zoveel mogelijk toegevoegde waarde te bieden. Hij geeft daarbij ook nooit eerdere gedeelde voorbeelden van tests die Booking.com heeft uitgevoerd.

Picnic is inmiddels de snelst groeiende online supermarkt ter wereld en dat is met name te danken aan big data. CTO Daniel Gebler maakt tijdens zijn presentatie duidelijk hoe Picnic op die manier in staat is continu te innoveren en blijvend uit te blinken in operational excellence.

Alle sprekers tijdens het uitgebreide inhoudelijke programma zijn hier te vinden.

Gratis registratie

Op deze vakbeurs vind je alle kennis en contacten die je nodig hebt om meer rendement uit jouw data te halen. Een bezoek aan Big Data Expo is, na registratie, helemaal gratis. Kijk voor meer informatie en tickets op bigdata-expo.nl.