Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

PROFI-SEC Security & Crowdmanagement: Zorgen voor de klant én voor elkaar

In samenwerking met PROFI-SEC - Beveiligingsbedrijf PROFI-SEC kan leunen op jarenlange ervaring in crowdmanagement. Het succes van de aanpak vindt zijn oorsprong in het ‘zorgen voor’ het eigen team. “Ons motto is ‘We take care of you’ – en dat geldt zowel extern als intern.”

Profi-Sec

PROFI-SEC zorgt voor een veilige en gastvrije omgeving. Dat doet het bedrijf net zo goed voor opdrachtgevers en hun medewerkers, klanten en bezoekers, als voor de eigen collega’s. Het motto ‘We take care of you’ vormt de ziel van het bedrijf, vertelt Executive Account Manager Ursula Buiteman. “Veiligheid in combinatie met hospitality is onze corebusiness, want PROFI-SEC is een bedrijf van mensen voor mensen. Wij zien het als onze opdracht om ook een positieve impact te hebben op de klanten van onze klanten. Dat maakt het heerlijk uitdagend.”

Eén grote werkfamilie

PROFI-SEC draagt daarom duidelijke normen en waarden over aan al zijn medewerkers. Zij zijn immers, of ze nu in dienstverband of als freelancer werken, het visitekaartje van het bedrijf tijdens evenementen en bij bedrijfsbeveiliging. “Wij zien onszelf als één grote werkfamilie, allemaal met dezelfde betrokkenheid. Net als in een echt gezin gaat dat soms met ups en downs; onze kracht ligt in oprechtheid, in samenwerken gebaseerd op vertrouwen. Dat bereiken we door korte communicatielijnen – iedereen mag elke vraag stellen – en door te leren van iedere situatie. ‘Afspraak is afspraak’ is daarbij een vaste waarde. Alleen wanneer we goed voor elkaar zorgen, kunnen we ook goed voor onze opdrachtgevers zorgen.”

Feedback en actie

Deze visie, die vorig jaar binnen PROFI-SEC is gepresenteerd, hebben de medewerkers met open armen ontvangen. Om te monitoren hoe de visie in de praktijk wordt ervaren, houdt PROFI-SEC jaarlijks zes korte en krachtige medewerkerstevredenheidsonderzoeken, gericht op verschillende aspecten, van samenwerking tot opleidingskansen. Deze feedback wordt direct besproken, wat tot snelle actie leidt. Buiteman: “Zo hebben we de interne communicatie nu frequenter gemaakt, persoonlijker ook, en is die minder geladen met Engels, met jargon of met commercieel taalgebruik. Daarom moedig ik iedereen aan om zijn of haar stem te laten horen: wij luisteren.”

De visie van PROFI-SEC krijgt intern nu al een 7,6 als rapportcijfer. Buiteman is hier trots op, zeker na dit eerste jaar, maar voor volgend jaar streeft ze uiteraard naar hogere cijfers. “Bij PROFI-SEC blijven we altijd werken aan verbetering, zowel binnen onze hechte werkfamilie als in de samenwerking met opdrachtgevers.”