Bouwjaar 1975
Is VP Customer Business to Consumer, Nuon
Goudhaan in 2016
Opleiding Business Administratie (Erasmus Universiteit Rotterdam)
Ze wordt door een van onze executive searchexperts omschreven als een 'sterk, vrouwelijk talent met een sterke customer services oriëntatie'. Cindy Kroon is naar eigen zeggen 'gespecialiseerd in het klantencontact bij complexe IT-gedreven, grote organisaties'. Door oud-collega's wordt ze omschreven als 'intelligent, strategisch sterk en een warme persoonlijkheid'.
Deed als projectmanager bij KPMG diverse adviesklussen op het gebied van customerservice en CRM-inplementatie. Ging in 2003 bij Nuon aan de slag en is niet meer bij het energieconcern uit Amsterdam weggegaan.
Werkte zich bij deze Vattenfall-dochter gestaag omhoog via diverse managementposities, waarbij haar focus voornamelijk op de zakelijke b2b markt ligt. Vanaf 2011 is ze 5 jaar directeur klantenservice van Nuon concernbreed. Na korte periode als directeur Sales voor de particuliere markt, is ze nu commercieel en operationeel directeur voor b2c-markt, dat wil zeggen alle producten en diensten voor particulieren en MKB-bedrijven.