Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Paul Verhoeff (Reed Elsevier)

Paul Verhoeff (1967)

Reed Elsevier – Managing Director Reed Business

Zijn forte is het internet. Als directeur van de Internetgroep versterkte Paul Verhoeff de aanwezigheid van Reed in cyberspace. Zo introduceerde hij Zibbsearch.nl, een zakelijke zoekmachine die volgens Verhoeff – met enige bluf – de concurrentie met Google aankan op het gebied van niche searches; hij lanceerde de zakelijke lead business 'Emedia' en kocht Beurs.nl van buienradar.nl-oprichter Wijnand Rijkaart van Capellen. In 2006 kreeg Verhoeff ook de verantwoordelijkheid voor alle uitgeefgroepen van Reed Business Information Amsterdam, waar ook vlaggenschip Elsevier onder valt. Verhoeff draaide FEM Business de nek om en pimpte de online platforms van de bestaande papieren titels. Ook in de recessie draaien zijn zaken goed. Zijn inspanningen blijven niet onopgemerkt. Volgens ingewijden wordt er door ‘het buitenland’ aan hem getrokken.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Bekijk het overzicht van alle 100 Goudhaantjes en lees meer over de totstandkoming van de lijst.

Lees ook het boek: Zeven eigenschappen die jou succesvol maken!