Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Spaatje gezond

Scandic Sanadome Nijmegen, een spa en wellnesshotel voor zowel de zakelijke als de particuliere markt is een van de uitblinkers van 2009. Hun succes: "We gebruiken een slimme marketingstrategie."

 

Wie?

Scandic Sanadome Nijmegen, een spa en wellnesshotel voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Het is een van de vier thermale baden in Nederland die water putten uit een eigen bron. Scandic Sanadome heeft in totaal 220 mensen in dienst, die gezamenlijk 110 volledige banen vervullen. Vooral veel masseurs en masseuses werken er parttime, als freelancer.

Waarom Best Managed Company?

Algemeen directeur Joost den Bieman (44): “Wellness is een term geworden waarbij tegenwoordig iedereen wel een passend aanbod verzint. Maar wij zijn al zo’n tien jaar op professionele wijze actief in deze markt. We hebben een duidelijke visie, waarin we drie soorten klanten onderscheiden: mensen die willen genieten, mensen die wellness als lifestyle hebben omarmd en mensen die om medische reden een kuuroord bezoeken. Voor die drie groepen hebben we een uitgekiend aanbod, dat we vanuit onze expertise efficiënt in de markt weten te zetten. Daarnaast heeft ons bedrijf een sterke cultuur, met zeer betrokken management en enthousiaste medewerkers. Tot slot gebruiken we een slimme marketingstrategie: niet adverteren, maar partneren met partijen die bij succes meedelen in de winst. Met bijvoorbeeld Libelle hebben we al tien jaar een vruchtbare relatie.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wat leren we daarvan?

“Wat je ook doet, zorg dat er een visie achter zit. Dan ben je profes sioneel bezig en het helpt om datgene wat je aanbiedt duidelijk en simpel te houden. Als je dat lukt, doe je de juiste dingen voor de juiste mensen.”

Doe mee aan de Best Managed Companiesverkiezing 2010. Ga voor meer informatie naar bmc.mt.nl