Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Limburgs pitch-feestje

Industriebank Liof heeft tien student-ondernemers de 'Liof-yeah!' prijzen uitgereikt.
Overall winnaar van de businessplan-wedstrijd werd Salusion uit Delft.

 

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

De Liof Yeah! van de Limburgse ontwikkelmaatschappij heeft een waarde van 35 mille, in de vorm van startersondersteuning en een lening van 10.000 euro. Onder de winnaars bevinden zich verder sms-marketeer TextHamster uit Maastricht, de lokale winkelzoekmachine iShoplocal uit Heerlen en de waterbesparende kraandop E-Qua van Dureco investments uit dezelfde plaats. 

Salusion uit Delft was echter de favoriet, met een sensorsticker levert voor incontinentie-luiers. Die geeft op tijd aan dat de zorginstelling in actie moet komen, wat een oplossing is waar veel patiënten op zitten te wachten.
Ondernemers Benno Groosman en Gerard Vaandrager ontvingen uit handen van LIOF-directeur Jérôme Verhagen (inderdaad, de broer van) een blinddruktang waarmee zij tot in lengte van jaren de overwinning van vandaag in het eigen drukwerk letterlijk tot uitdrukking kan laten komen.