Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Explanimation: zo bouw je een betekenisvol bedrijf

Een bedrijf waarmee je iets terug doet voor de wereld - velen zeggen het te hebben, slechts weinigen doen echt iets. In zijn boek Start Something That Matters geeft Blake Mycoskie van schoenenmerk TOMS tips hoe je zo'n bedrijf op kunt bouwen.

Blake Mycoskie - TOMS
Foto: Ed Schipul via Flickr

Blake Mycoskie bouwde als oprichter van het schoenenmerk TOMS een enorm bedrijf op basis van een onconventioneel principe. Voor elk paar schoenen dat je koopt, geeft TOMS een paar weg aan kinderen die geen schoenen hebben. Goed karma, maar ook goede zaken. Job ten Bosch maakte met zijn team van de Infograaf een uitleganimatie van Blake’s boek Start Something That Matters. Hierin staat nuttige tips voor elke ondernemer met de wens om echt het verschil te maken.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.