MT werd in april dit jaar voor het eerst gelanceerd in België door uitgever Publicarto in samenwerking met de MT Mediagroep.
Het blad wordt door een eigen redactie in België gemaakt, maar er wordt wel samengewerkt met de redactie in Amsterdam. De missie in België verschilt dan ook niet van die in Nederland: de leiders van vandaag en morgen inspireren met nieuwe ideeën en inzichten.
Verrijking voor het medialandschap
De Business tot Business Press & Communications Awards is een gezamenlijk initiatief van Marcom World, UPP en B2B Press. De awards bekronen de titels in de Belgische en Luxemburgse vakpers.
De jury van experts was vol lof over MT: de boeiende onderwerpkeuze, de kwaliteit van de artikelen en de frisse en aangename lay-out. Bovendien zijn de gewekte verwachtingen waargemaakt. ‘Het magazine biedt echt een nieuw geluid en is daarmee een verrijking voor het medialandschap’, aldus de jury.
Op dit moment wordt hard gewerkt aan het afsluiten van het laatste nummer van 2016, de MT van november bevat een eigen onderzoek naar de maakindustrie in België. ‘MT België gaat met heel veel goesting door in 2017’, laat managing director van Publicarto, Sonia Vermeire, weten.