Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

De propositie aanscherpen en nog harder uitdragen

Het jaar vordert, de crisis houdt aan. Hoe als bedrijf te overleven? Florian Minderop (35) en Mark Schreurs (30), oprichter en directeur van MisterGreen, gaan door op de ingeslagen weg.

In tijden van crisis hebben sommige ondernemingen de neiging te gaan zwalken en af te wijken van een eerder ingezette koers. Omstandigheden zijn veranderd, de markt hapert of stort zelfs in, de toekomst is onzeker. Toch betekent een crisis zeker niet dat een eerder ingeslagen weg de verkeerde is. Er zijn wellicht een aantal onverwachte haarspeldbochten, maar daar is met goed sturen prima doorheen te komen.

Sinds een aantal jaren zijn wij actief in het elektrisch vervoer; wij bieden elektrisch aangedreven transportmiddelen en de bijbehorende oplaadpunten aan. De keuze om ons op deze markt te begeven berustte op een heel helder gegeven: elektrisch transport heeft de toekomst.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Maar hoe evident de voordelen ook zijn, niet iedereen is er direct van overtuigd. Dat is ergens wel begrijpelijk, want kiezen voor elektrisch vervoer betekent ook dat je – in ieder geval voor een deel – afscheid van traditionele transportmiddelen neemt. In onze ogen is het echter heel simpel: je kunt er niet meer omheen. De voordelen van elektrisch voortbewegen zijn namelijk evident: het is betaalbaar, milieuvriendelijk, comfortabel en geruisloos.

Onze onderneming drijft op een heilig vertrouwen in de potentie en kansen van onze propositie. Dat stralen we aan alle kanten uit en is in veel gevallen wat prospects aanspreekt en over de streep trekt. Een dergelijke mate van zelfvertrouwen heb je in deze tijden overigens ook nodig, daar ben ik van overtuigd.

Wij overleven in 2009 – toch onvermijdelijk een spannend jaar – dan ook door het blijven verbeteren en aanscherpen, maar vooral ook nog harder uitdragen van die propositie. Met plezier, enthousiasme en overtuigingskracht. Het grote voordeel dat wij daarbij natuurlijk hebben is dat je niet om de cijfers heen kunt. Elektrisch vervoer heeft de toekomst. Wij dus ook.

Florian Minderop (35) en Mark Schreurs (30) zijn oprichter en directeur van MisterGreen.