Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Webfiliaaltje

Weg met de traditionele winkel als enige verkoopkanaal! Verkopen op het web loont. Het aantal consumenten dat via het internet aankopen doet, is opnieuw flink gegroeid.

Uit onderzoek van Thuiswinkel.org en onderzoeksbureau Blauw Research blijkt dat het aantal internetconsumenten het afgelopen jaar is gestegen naar vier miljoen. Het gemiddelde bedrag dat deze internetshoppers jaarlijks neertellen is ook gestegen ten opzichte van 2003.

 

Volgens Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org is de toename toe te schrijven aan de opmars van breedbandinternet.

Reizen, verzekeringen, consumentenelektronica en kleding worden het meest gekocht.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Meisjes 
Twijfelt u op welke internetdoelgroep u zich moet richten? Uit recent Brits onderzoek blijkt dat meisjes steeds meer gaan internetten. Het onderzoeksbureau Nielsen/NetRatings berekende december 2004 dat meisjes tussen de 12 en 17 jaar 22,5 uur op het internet te vinden waren. Jongens behoren al tot uw targetgroep met hun 23 uur. Genoeg kansen dachten we zo. Besteed dus ook eens wat aandacht aan uw website in plaats van voor het zoveelste jaar alles op het inrichten van die etalage te gooien.