Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Wat jouw kleuren zeggen over je bedrijf (en of je ze nog moet wijzigen…)

Heb jij aggresief rood, nostalgisch paars, verantwoordelijk blauw, gezond groen, creatief geel, vitaal oranje, natuurlijk bruin of geavanceerd zwart in je bedrijfslogo? Dat doet dit met de perceptie van je doelgroep.

Elke kleur die we zien vertelt ons iets en roept een emotie in ons op. Als het gaat om jouw bedrijf moet het verhaal en de boodschap achter jouw branding voldoende aandacht krijgen, maar vergeet niet dat kleurkeuze ook een grote en belangrijke rol speelt. Kleur helpt onze perceptie van wat een bepaald bedrijf of product te bieden heeft en kan een grote invloed hebben op of we besluiten om het te kopen of niet…

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Bron: Visualistan.com