Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Wat de klant allemaal niet durft te zeggen

Klagen over slechte kwaliteit is aan klanten wel toevertrouwd, maar over uw persoonlijke omgang met hen zijn ze vaak minder spraakzaam. Toch ergert de klant zich kapot aan u.

Zo betoogt de NFIB. De Amerikaanse werkgeversorganisatie introduceert een lijstje met ergernissen die de klant nooit naar u zal uitspreken (maar die intussen wel uw zakelijke relatie aan gort helpt).

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.
  • U behandelt de klant als een klein kind wanneer u over uw product praat
  • U bent niet op de hoogte van de laatste technologische trends. Geloof het, er zijn nog steeds ondernemers die niet over een internetverbinding beschikken.
  • U vraagt niet of de klant nog meer wilt bestellen.
  • U houdt geen rekening met het tijdschema van uw klant.

 

Dit is slechts een verkorte versie. Voor een volledig overzicht van alle onuitspreekbare klantenergernissen kijkt u hier.