Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Vers geld voor Starred

Lars van Wieren heeft 160.000 euro opgehaald bij informals voor Starred.com. Daarmee moet zijn specialist in klanttevredenheidsonderzoek de tijd overbruggen naar een grotere investering van venture capital waarmee Starred internationaal kan gaan. 

Starred, eind 2013 nog Sprout startup van de Week, biedt via korte online onderzoeksformulieren bedrijven de gelegenheid feedback te vragen aan hun klanten. Oprichter Lars van Wieren is inmiddels op zoek naar vc’s uit Londen of Berlijn om de internationale expansie mee te financieren, zegt hij tegen Emerce.

Starred werkt onder meer voor DHL in tien landen, ABN Amro, krantenuitgever Persgroep, Sanoma/SBS, Radio538, BNN/Vara, SkyRadio en brouwer Carlsberg. ‘Ons product begint aan te slaan In Finance, Retail en Media,’ zegt Van Wieren (midden op de foto). Het zijn vooral grote bedrijven bij wie klanttevredenheid hoog op de agenda staat én die bugetten hebben om daar aan te werken’.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

De kracht van Starred schuilt in de beknoptheid van zijn vragenlijstje: die zijn nooit langer dan een beeldscherm. Zo kunnen grote bedrijven vaker feedback vragen om hun processen continu te verbeteren en toetsen.

Met de nieuwe financiering van informal investors wil Van Wieren zijn technisch team versterken. ‘En we zijn bezig een customer hapiness manager aan te nemen. We zijn het natuurlijk aan onze stand verplicht om heel goed te scoren op klanttevredenheid’.

Lees ook: Starred.com: klanttevredenheid met sterren