Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Verdienen aan de Second Life hype

Virtuele werelden als Second Life zijn een gemaakte hype. Van de miljoenen geregistreerde gebruikers zijn er per dag slechts enkele duizenden actief. Toch kent de hype veel marktkansen. Geen gebrek aan klanten voor wie bouwt in de virtuele wereld.

Iedere moloch wil zijn plek in Second Life. Het kost een paar duizend euro,
maar dan heb je ook niets. ABN Amro bijvoorbeeld, komt niet verder dan
tachtig bezoekers per dag in hun virtuele kantoor.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wie mee wil in de hype heeft een specialist nodig. En zolang bedrijven nog geloven in de marktkansen van Second Life, zijn er marktkansen te over voor virtueel designers.

BusinessWeek wijdt een zeer lezenswaardig artikel aan de ondernemerskansen van virtueel design. Over virtuele ondernemers die het grootbedrijf tussen de 75.000 en 150.000 dollar per klus uit de zak kloppen. Iets voor u?