Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

Urilift winnaar Business Boost 2005

In een spannende finale is het bedrijf Urilift van Marco Schimmel de winnaar geworden van Business Boost 2005 - de groeiplanwedstrijd van Sprout en SNS Bank. Urilift ontving gisteren een investeringsinjectie van 50.000 euro.

Op een druk bezocht Holland Innovation, versloeg Urilift de andere twee finalisten Dutchband (die wel de publieksprijs won) en Waleli. Urilift, bedenker van een openbare, uitschuifbare plaszuil had volgens de jury het meeste marktpotentieel. Zie voor een beeldverslag de foto’s.

 

 

 

Ondernemer Marco Schimmel was erg  verguld met de prijs. “Ik moet eerlijk toegeven dat ik sta te trillen op mijn benen. Ik heb de afgelopen weken toch behoorlijk wat spanning opgebouwd.” Schimmel was niet helemaal verrast door zijn uitverkiezing. “We wisten dat we sterk stonden, we hebben een goed product, een goed plan, maar toch weet je niet wat de voorkeur van de jury heeft.” De groeipremie wordt gestoken in het veroveren van de Engelse en Duitse markt.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

De uitreiking vond plaats op Holland Innovation, de beurs voor ondernemers, investeerders en ontwikkelaars. Business Boost, groeiplanwedstrijd voor innovatieve ondernemers, is een initiatief van Sprout en SNS Bank.