Tja, als je het zo bekijkt, is een klein taart-moment best op zijn plaats. Waar we zelf vooral trots op zijn is dat zich binnen een jaar meer dan 25.000 ondernemers hebben aangemeld als abonnee, dat er elke dag gemiddeld 2.000 unieke bezoekers naar onze website komen en dat uit een recent onderzoek van TNS Nipo blijkt dat Sprout het hoogste wordt gewaardeerd van alle ondernemersbladen.
Ook ons gemiddelde lezersprofiel sluit goed aan bij wat ik de Sprout-ondernemer zou willen noemen: 41 jaar, hoger opgeleid, gemiddeld 5-10 medewerkers en ambities om verder te groeien. Ambities die wij als Sprout zelf ook hebben. Naast het magazine en de website zullen we Sprout in 2006 vooral verder uitbouwen met events. Seminars over groei en innovatie, een serie Masterclasses over persoonlijke ontwikkeling en op 8 juni de Sprout Business Run, het grootste loop-event voor ondernemend Nederland.
Kortom, ambitieus en altijd in beweging, dat is de mentaliteit waar wij als de redactie voor staan. Net als u. Tot de volgende verjaardag.