Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Maurits van Oranje begint marketing-innovatiebureau

Het Koningshuis wordt steeds ondernemender. Na de internetavonturen van broer Bernhard waagt nu ook Maurits van Oranje de stap naar het ondernemerschap.

De oudste zoon van Prinses Margriet heeft samen met ondernemerscollectief The New Frontier het marketinginnovatiebureau The Source opgericht. Het nieuwe bedrijf gaat innovatietrajecten bedenken en begeleiden voor bedrijven en de overheid. Van Oranje zal zich persoonlijk focussen op innovatie vanuit een marketing- en een algemeen businessperspectief.

 

Innovatie als drijfveer

Van Oranje heeft ervaring met innovatietrajecten. Eerder werkte hij bij Philips Domestic Appliances & Personal Care als business manager. Hij is ervan overtuigd dat innovatie dè belangrijkste drijfveer voor ondernemers moet zijn: 

 

“Het zelfstandig ondernemerschap trok mij al geruime tijd. Met name vernieuwing, waarmee ik mij binnen Philips ook al deels bezig hield, boeit mij enorm, niet in de laatste plaats omdat het de sleutel is tot een succesvolle toekomst van ondernemingen en organisaties.” (via Molblog).

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Vanaf nu kan Maurits voor ondernemerslessen bij broer Bernhard te rade gaan. Deze zwaait de scepter over Levi9 Global Sourcing.