Apple’s bezopen banner
Een creatieve advertentie van Apple. Alleen niet als die in The New York Times boven een kop over de vermiste vlucht van Malaysia Airlines staat.
Ramptoerisme
The Guardian staat bekend als kwaliteitsmedium. Toch zal het adverterende reisbureau en de lezers van dit artikel nu misschien anders over denken.
Mc Misser
MIsschien is dit onbedoeld wel de beste manier om duidelijk te maken waarom fast food slecht is. Of Mc Donalds er blij mee is, dat laat zich raden.
Ontkerkelijking
Dat het geloof bij veel mensen op een laag pitje staat, is bekend. Deze Amerikaanse makelaar maakt dat op een grappige manier nog eens duidelijk.
Verkeerde richting
Inventief om een reclame op een roltrap te plakken. Het is te betwijfelen over Turkish Airlines er door deze afbeelding betrouwbaarder op wordt.
Een, twee, drie: een hartaanval
Prikkelend, dat beeldspel met getallen. Niet leuk voor Burger King. Het linkerbeeld vormt een regelrechte disclaimer bij een bezoekje aan de hamburgerketen.
Wijzende vinger
God is de schuld van alles. Volgens deze illustrator dan…