Drie winkels die sappen en gezonde producten verkopen, niet iets om wakker van te liggen. Maar de mannen achter JuicyDetails denken groot. Fabian Hendrix (31) en Rob Beijleveld (42) willen nog dit jaar 8 winkels op drukbezochte A1-lokaties, gaan nauw samenwerken met grote cateraars en werken hard aan het opbouwen van een merk (door het sponsoren van Olympische sporters en het bijwonen van allerlei evenementen). Over een paar jaren halen mensen ‘even een Jee-Dietje’, zo is hun droom. Oer-marketeer Beijleveld werkte jarenlang voor Amerikaanse en Japanse bedrijven en Hendrix was stille kracht achter de schermen bij investeerder Marcel Boekhoorn en pompcowboy Tango van Marc Schröder. “Wat ik toen had met Marc, heb ik nu met Rob”, zegt Hendrix. Voeg daarbij de miljoenen van investeringsmaatschappij Amalia en de groeiende populariteit van gezonde producten (en groeiende kritiek op fast food) en JuicyDetails doet heel serieus mee.
www.juicydetails.nl