Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Het verschil tussen goede en slechte ondernemers

Nu de economie aantrekt, gaat het veel ondernemers voor de wind. Toch weet niet iedereen te profiteren van de toenemende vraag vanuit de markt.

De modebranche zag in 2006 een omzetstijging van 6,2 procent. Grote invloed op de cijfers had het wisselende weer. En dat is precies waar ondernemers uit de mode-, sport- en schoenenbranche mee om moeten leren gaan.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Ondernemers die gewend zijn aan twee inkoopmomenten per jaar, krijgen het moeilijk. “Zeker de helft van de ondernemers heeft rode cijfers gehaald”, aldus Jan Meerman van de brancheorganisatie Mitex in het AD.

Want de seizoenen vervagen. En dat vraagt om een flexibele instelling. Met zes inkoopmomenten per jaar speel je beter in op de vraag uit de markt, vindt Meerman.