
Door:
Redactie MT/Sprout
Geschreven door:
Redactie MT/Sprout
Redactie MT/Sprout
16 april 2014
16-04-2014
0 minuten
Het gaat goed met webkassa Sweebr. De eerste honderd klanten zijn aangesloten en dat worden er dit jaar zeker duizend, aldus oprichter Bart Jaspers. In Groeigeld vertelt hij over zijn investering, slimme marketing en spijt van een afgeslagen overnamebod.
Dit artikel is geschreven door

Redactie MT/Sprout
De redactie van MT/Sprout is altijd op zoek naar mooie verhalen over startups, scaleups, management en leiderschap. Tips, ideeën, aanbevelingen? Mail naar [email protected]
Net binnen:
VVD-talent Vincent Karremans schreef boek voor studentondernemers: 'Iedereen raadt je af een startup te beginnen. Luister vooral niet'

Afgedankte accu's? Deze startup repareert er 90.000 per jaar: 'Kan klanten miljoenen besparen'

Waarom ik DEI niet van onze website haal – en andere ceo’s dat ook niet zouden moeten doen
