Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe is het nu met… Fahimi en De Beule

In drie jaar tijd naar een omzet van zes ton en een panel van 1,6 miljoen man onder de knop. Binnen drie jaar moet het onderzoeksbureau van Fahimi en De Beule groeien naar twintig man in dienst. Hoe gaan ze dat doen?

 

Edgar de Beule (24) en Hesam Fahimi (24)
Markeffect


De bv van Edgar de Beule en Hesam Fahimi is in drie jaar tijd gegroeid naar een omzet van zes ton met zeven fulltimers en 28 veldwerkers in dienst. Hun kantoor is daarmee te klein geworden, dus zoeken ze momenteel hard naar een nieuw pand. Met het oog op verdere groei, want de plannen voor de komende drie jaar liggen ook al klaar: groei naar twintig fulltime onderzoekers in dienst.


Hun grootste trots van het afgelopen jaar is het grootste jongerenpanel van Nederland dat ze hebben opgezet. Ook zijn ze nu aangesloten bij een global panel pool. “Daardoor kunnen we mondiaal met één druk op de knop 1,6 miljoen consumenten bereiken”, vertelt De Beule trots. Niet voor niets sleepte het duo grote klanten als Samsung en Bonduelle binnen voor onderzoek in de Benelux.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Bekijk alle businessbabies van 2008 op sprout.nl