‘De Kampioen herinnerde Anwb-leden er elke maand aan dat ze te veel betaalden’ – José Evers (foto boven), maakte met XXS een reclamecampagne voor Route Mobiel
‘Als challengers zich niets aantrekken van de regels van de markt(leider), zijn ze in 65 procent van de cases succesvol’ – José Evers
‘Val je tegenstander aan op de zwakte van zijn sterkte’ – José Evers
Koen Strous (winnaar Challenger van het Jaar met Dedact)
‘Het businessmodel van educatieve uitgevers berust op het naleveren van hele dure werkboekjes’ – Koen Strous (Challenger van het Jaar met Dedact)
‘We kijken te veel naar concurrentie in ons eigen blikveld: die komt met 100 kilometer per uur uit je dode hoek’ – Igor Beuker (spreker, marketinggoeroe)
‘Pitches zijn bitches’ – Igor Beuker
Igor Beuker tijdens Challengerday
‘Als je wint, heb je vrienden. Dat geldt ook met ondernemen.’ Gijs Nagel (finalist Challenger50 met DeGiro).
‘Ik denk dat Binck wat in slaap is gesukkeld’ – Gijs Nagel
‘Fastned is bezig met het ontwrichten van de olie-industrie’ – Michiel Langezaal (finalist met FastNed)
Michiel Langezaal, finalist Challenger50 met FastNed
‘Zodra we break-even draaien, gaan we naar het buitenland’ – Aart van Veller (Vandebron)
‘Consumenten willen wel groene energie, maar zijn nog niet goed opgeleid’ – Aart van Veller
‘Onze missie is: liefde voor de journalistiek en een heel lekker product’ – Alexander Klöpping (finalist met Blendle)
‘Het maakt niets uit wat een artikel kost, het gaat om het betaalgemak’ – Alexander Klöpping
‘Ik haat reclamebureaus’ – Igor Beuker