Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Gratis product te succesvol

De omzet laten groeien doe je òf door zoveel mogelijk te verkopen, òf door gratis producten uit te delen. Delhaize koos voor het laatste, met veel succes.

De Belgische kruidenier, laatst even genoemd als overnamekandidaat van Edah en Konmar, heeft het succes van gratis ontdekt. Wekelijks kwamen er tot 300.000 extra klanten de winkel in om hun gratis product op te halen. Tot nu. Het supermarktconcern stopt ermee vanwege een te grote belangstelling. Misschien iets voor u?

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Wie nog geen bedrijf heeft, kan ook niets weggeven. Begin daarom een originele startup om mee te scoren. Bijvoorbeeld deze truckerblaas, ook handig voor uw personeel op de weg. Kunnen ze extra veel klanten bezoeken.

Veel publiciteit bij het opstarten van het bedrijf is onontbeerlijk. Als je de broer van Google-oprichter Larry Page bent, heb je de aandacht van de pers sowieso. Carl Page wil met zijn bedrijf de iPod naar de kroon steken.