Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Amerikaanse mediastrategieën

Een positief beeld in de media is een katalysator voor uw bedrijf. Een keer een telefoontje plegen is niet genoeg. Zorg voor intensieve persrelaties. Zo doen ze het in de States.

Amerikaans PR-Specialist en adviseur voor kleine ondernemingen Margie Zable Fisher geeft advies:

 

  • Wees altijd beschikbaar
    Zorg dat journalisten u overdag, ’s avonds en in de weekenden kunnen bereiken. Als u niet beschikbaar bent, zoeken ze direct iemand anders.

 

  • Zorg voor korte en bondige Informatie
    Journalisten hebben geen tijd voor lange telefoongesprekken of e-mails. Vertel uw verhaal in een paar alineas. Oefen het van tevoren.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.
  • Doe vooronderzoek te doen naar het medium en de journalist.
    U wilt in interview in een toptijdschrift? Lees dan een paar uitgaven van het tijdschrift, maak u bekend met het soort verhalen dat geschreven worden. Zoek ook uit wat de doelgroep is van het tijdschrift. Google de journalist die u voor ogen heeft. Waar schrijft hij of zij over, wat is de schrijfstijl? U praat meteen op hetzelfde niveau.

 

Lees meer over omgaan met de pers op Sprout.nl