In samenwerking met 7 Ditches TV
Janneke van den Heuvel bedacht met compagnon Steven Kroon een kastje waarmee onder meer supermarkten en hotels hun bezoekers feedback kunnen laten geven met duimpjes (omhoog of omlaag). Bijvoorbeeld met vragen over hoe netjes een winkel is, of hoe vriendelijk het personeel. Daarmee halen ze de meetbaarheid die we online al gewend zijn naar de fysieke wereld. Onder de klanten van Trylikes zitten ook ziekenhuizen, vliegtuigmaatschappijen en events.
Zie ook: Pitch van de maand: Steven Kroon en Janneke van den Heuvel
Dat meetstation oog simpel, en laagdrempelig. Maar aan de achterkant zit een hoop complexiteit, legt Van den Heuvel uit. Klanten zien bijvoorbeeld op welke plekken of tijdstippen de ontevredenheid van hun klanten het hoogst is, waarna zij gericht in kunnen grijpen. Het meetstation kan ook het aantal bezoekers bij een schap meten. “Maar door het zo supersimpel te maken, zie je eigenlijk dat iedereen daadwerkelijk begrijpt wat er staat. Maar nog belangrijker, dat iedereen acteert op die data.”