Glaser was altijd al een druk baasje. ‘Ik bedenk graag nieuwe dingen.’ Zo komen er ook nieuwe Glasnost-titels bij binnenkort, want klanten als Vodafone en Reckitt Benckiser willen meer.
De ondernemer leerde het Marketingvak onder meer bij Hyves en TomTom. Online heeft daar ook een belangrijk aandeel in. ‘Ik zit ook op Twitter, practice what you preach. Het is een mooi middel om te laten zien wat je doet.’ Zoals golfen in Schotland, getuige een tweet. ‘Dit was de eerste en laatste keer golfen voor mij, ik ben te druk met werk.’ Glaser is naar eigen zeggen geen zondagskind. “Ik moet er hard voor werken, niet alles lukt.’
Glasnost probeert voor elk bedrijf de juiste marketingroute te bepalen. ‘Je moet de beer schieten voordat het nieuws uit de fles is’, zegt Glaser. Dat zoveel wil zeggen dat goede campagnes al af zijn voordat ze naar buiten gaan. ‘Mijn werk zit er meestal op als een persbericht is verzonden.’
Glaser vindt dat bedrijfscommunicatie het sterkst is als het volledig geïntegreerd is met alle takken van sport, dus ook online. ‘Zo lang het de doelgroep dient is het waardevol.’