Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie.

Tijdens de opleiding Digital Marketing Strategie & Social Media leer je van ervaren hoogleraren en experts alles over digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

Digital marketing en social media strategisch, tactisch en operationeel inzetten

In deze opleiding krijg je inzicht in de mogelijkheden van digital marketing en social media. Je kijkt achter de schermen van grote en kleine organisaties en vergaart kennis over hoe je digital marketing en social media strategisch, tactisch en operationeel kunt inzetten.

Aan de hand van de stof en de cases kun je bepalen welke nieuwe technologieën en businessmodellen aansluiten bij jouw organisatie.

Je gaat op een interactieve manier aan de slag met de theorie. De docenten dagen je vervolgens uit om de theorie te koppelen aan je eigen praktijk.

Duurzame meerwaarde creëren

Deze collegereeks bestaat uit 7 bijeenkomsten en is ontwikkeld door hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie. Naast meer inzicht in de ontwikkelingen op middellange termijn, ontwikkel je visie op het creëren van duurzame relaties met klanten om een toekomstbestendig bedrijf op te bouwen.

Door de combinatie van theoretische kennis en praktische relevantie ben je in staat een duurzame meerwaarde te creëren voor jezelf, jouw bedrijf en jouw omgeving.

Programma

Datum Tijd Inhoud
1 Oct. 18 16:00 - 19:30 When digital becomes human
8 Oct. 18 0:00 Wat is de impact van technologie op customer behaviour
29 Oct. 18 0:00 Wanneer gebruik je virtual en mixed reality?
5 Nov. 18 0:00 Hoe ga je om met radical transparency?
12 Nov. 18 0:00 Hoe zorg je voor future-proof customer experiences?
19 Nov. 18 0:00 Wat is het belang van consumer science en data management?
26 Nov. 18 0:00 Waaruit bestaat het ultieme fundament voor elk bedrijf?

Tijd

16:00 - 19:30


Inhoud

When digital becomes human



Tijd

0:00


Inhoud

Wat is de impact van technologie op customer behaviour



Tijd

0:00


Inhoud

Wanneer gebruik je virtual en mixed reality?



Tijd

0:00


Inhoud

Hoe ga je om met radical transparency?



Tijd

0:00


Inhoud

Hoe zorg je voor future-proof customer experiences?



Tijd

0:00


Inhoud

Wat is het belang van consumer science en data management?



Tijd

0:00


Inhoud

Waaruit bestaat het ultieme fundament voor elk bedrijf?


Locatie

Nyenrode Business Universiteit
Straatweg 25
3621 BG Breukelen, Utrecht

Resultaat

Aan het eind van de opleiding Digital Marketing Strategie & Social Media:

  • Heb je kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Heb je mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Weet je hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.