Workshop Customer Performance Indicatoren
Goede marketingcampagnes, slimme verkooptactieken en getrainde account managers zijn vandaag niet langer voldoende. De klant beoordeelt namelijk jouw organisatie op haar totaliteit. Jouw klant kijkt naar alle contact- en communicatiemomenten en verwacht een consistente, oplossingsgerichte, persoonlijke houding van uw organisatie en al uw werknemers. En door het gebrek aan inzichten van de customer journey lopen veel organisaties helaas nog vaak klanten mis..
Noodzaak van goede Customer Performance Indicatoren (CPI’s)
Goede CPI’s (Customer Performance Indicatoren) zijn dan ook cruciaal in dit verhaal. Ze geven aan waar je moet bijsturen. Zij dienen als indicator om iedereen in de organisatie – en dit op elk niveau en in elk departement – klantgericht(er) te doen denken en handelen. Dit alles met hogere klantentrouw en hogere werknemerstevredenheid als resultaat.
Ga aan de slag met jouw hoogstpersoonlijke actieplan
Deze workshop bezorgt jou niet alleen inzicht in de cruciale CPI’s voor jouw organisatie, maar vooral hoe jij deze CPI’s gebruikt als stuurinstrument.
Aan de hand van concrete oefeningen en transparante cases leer je hoe je dit doet. Je leert hoe je weerstand (intern en extern) countert, beslissingen neemt op basis van deze CPI’s en zo groeit naar customer delight. Dit is geen vrijblijvende training maar een programma waarbij je het geleerde direct toepast en kunt vertalen naar de customer journey die jouw klanten elke dag opnieuw maken.