Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Superpromoter Academy

De Superpromoter Academy gaat over enthousiasme. Waar word jij als manager of ondernemer enthousiast van? Hoe draag je dit over op de medewerkers en zetten zij op hun beurt de stap om de klant enthousiast te krijgen?

Tijdens de tweedaagse Superpromoter Academy baseert trainer Rijn Vogelaar zich op het boek De Superpromoter. Aan de hand van de enthousiasme trilogie (Flame, Flow, Flood) legt hij uit hoe je het enthousiasme bij je medewerkers naar boven kunt halen en over kunt brengen op de klant.

De eerste stap is de Flame. Vogelaar helpt je om terug te gaan naar de reden waarom je ooit bent gaan doen wat je doet: waar gaat je hart sneller van kloppen? Dat geldt voor het hele bedrijf, van ceo, tot medewerkers en klant. Om te zorgen dat het zojuist gevonden enthousiasme gaat stromen door het bedrijf is de volgende stap, Flow. Hoe zet je je bedrijf zo op poten dat iedereen enthousiast is – en daarmee een superpromoter wordt – en dit ook uitstraalt?

Als het ‘huis’ staat kun je naar buiten gaan kijken. Bij de Flood stap werk je aan de overgang van intern naar extern: hoe breng je het naar buiten toe over? Daarin bespreekt Vogelaar de communicatie van medewerkers, de social media van je bedrijf en hoe je enthousiaste verhalen van klanten kunt gebruiken naar buiten toe.

 

Programma

Datum Tijd Inhoud
12 Nov. 20 0:00

Tijd

0:00


Locatie

Quartier du Port
Van Vollenhovenstraat 48-50
3016 BJ Rotterdam, Zuid-Holland

Organisator

Superpromoter Academy
superpromotor_academic60.png

Resultaat

Wat ga je leren?

  • De relatie tussen klant- en medewerker-enthousiasme.
  • Hoe je een team in Flow kan brengen.
  • Het inzetten van positieve communicatie en storytelling.
  • Hoe je klantgerichtheid integraal op de kaart kan zetten.
  • Op welke wijze afdelingen beter kunnen samenwerken.
  • Het verschil tussen tevredenheid, loyaliteit en aanbevelen.
  • Het belang van superpromoters en hoe ze te vinden, begrijpen en ondersteunen.
  • Hoe je klantmetingen, zoals NPS, kunt gebruiken om te verbeteren, medewerkers te motiveren en klantenthousiasme aan te wakkeren.
  • Welke rol social media kan spelen bij het verspreiden van enthousiasme.
  • De deelnemers leren ook veel van elkaars ervaringen.