Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Goudhaantjes 2014

Evita Stoop-Fiévez

Bouwjaar 1972
Is Cmo lead bij Microsoft Nederland
Goudhaan in
 2014
Opleiding
 Industrieel ontwerpen (Technische Universiteit Delft), MBA (London Business School)

Evita Stoop-Fiévez is opgeleid als industrieel ontwerper, maar heeft een sterk zakelijk profiel opgebouwd als new business developer. Ze maakte carrière bij elektronicagigant Philips, waar ze in haar laatste functie verantwoordelijk marketing- en salesdirecteur was voor de divisie consumer lifestyle. De afgelopen twee jaar was ze hoofd marketing voor het Wereld Natuur Fonds. In het voorjaar van 2014 stapte Stoop over naar Microsoft. Als cmo-lead positioneert ze het bedrijf als een organisatie die consumenten en bedrijven helpt bij het benutten van de mogelijkheden van mobiele en cloudtoepassingen.

Goudhaantjes 2015

Evita Stoop-Fiévez

Bouwjaar 1972
Is Cmo lead bij Microsoft Nederland
Goudhaan in
 2014, 2015
Opleiding
 Industrieel ontwerpen (Technische Universiteit Delft), MBA (London Business School)

Evita Stoop-Fiévez is opgeleid als industrieel ontwerper, maar heeft een sterk zakelijk profiel opgebouwd als new business developer. Ze maakte carrière bij elektronicagigant Philips, waar ze in haar laatste functie verantwoordelijk marketing- en salesdirecteur was voor de divisie consumer lifestyle. Daarna was ze twee jaar hoofd marketing voor het Wereld Natuur Fonds. In het voorjaar van 2014 stapte Stoop over naar Microsoft. Als CMO-lead positioneert ze het bedrijf als een organisatie die consumenten en bedrijven helpt bij het benutten van de mogelijkheden van mobiele en cloud-toepassingen.

Goudhaantjes 2016

Evita Stoop-Fiévez

Bouwjaar 1972
Is Chief Marketing Officer bij Microsoft Nederland
Goudhaan in
 2014, 2015 en 2016
Opleiding
 Industrieel ontwerpen (Technische Universiteit Delft), MBA (London Business School)

Evita Stoop-Fiévez, opgeleid als industrieel ontwerper, heeft een sterk zakelijk profiel opgebouwd als new business developer. Ze maakte carrière bij elektronicagigant Philips, waar ze in haar laatste functie marketing- en salesdirecteur was voor de divisie consumer lifestyle. Daarna was ze twee jaar hoofd marketing voor het Wereld Natuur Fonds. In het voorjaar van 2014 stapte Stoop over naar Microsoft.