Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Gamechangers 2015

Bold Online

Opgericht door: Rochdi Darazzi & Tibo Thijs Diepenhorst
In: 2013
Eigenaren:
Rochdi Darazzi & Tibo Thijs Diepenhorst
Game:
retail
Product:
scheermesabonnement
Cijfers: voor 4 mesjes is de prijs 10 euro, er is ook een goedkopere startset.

Profiel:
Ook het spel op de scheermesjesmarkt is best te changen. Boldking doet het met thuisgestuurde, milieuvriendelijke scheermesjes die bovendien flexibel de vorm van het gezicht volgen. Ook het businessmodel is disruptief: want waarom nog naar de winkel gaan, als je weet met welke frequentie iemand mesjes nodig heeft? Gebruikte mesjes worden volledig gerecycled en verwerkt tot metaal en plastic. En ja, ze scheren als vanouds. Naar eigen zeggen kosten de mesjes de helft minder dan wat in de branche gebruikelijk is. Er is naar eigen zeggen geen sprake van 'retail, dure sponsorcontracten, royalties, peperdure patenten en oneindige features'. 

Lees deze column van ondernemerscoach Marcel Burger op Sprout.nl: "(G) een goed idee".

De ING Bank riep Bold King in mei 2013 uit tot 'Starter van de Maand'.