'Door de beste open vragen aan de (toekomstige) klant te stellen rondom al zijn pijnen, inclusief zijn ‘latente’, en deze op te lossen. Dan help je echt. Ons gehele organisatie-DNA is ingericht om hierin de beste te zijn. Niet alleen tijdens het verkoopgesprek maar ook ervoor en erna, altijd dus.'
'Dat we organisaties helpen het beste commerciële organisatie-DNA in hun sector te helpen ontwikkelen. En zo de organische groei, de groei van binnenuit te maximaliseren. We hebben met onze klanten de afgelopen jaren meer dan 1 miljard euro extra omzet gegenereerd! Daar zijn we erg trots op.'
'Een goede salesmanager is iemand die organische groei maximaliseert door zijn teamleden elke dag uit te dagen de beste te worden of te blijven in meerwaarde creëren voor klanten. En één die weinig tot geen concessies doet op gemaakte afspraken.
Mijn salestip is: wees één team als organisatie en kijk hoe de meeste meerwaarde te creëren voor je klanten. Dit door de beste oplosser te zijn van ‘latente pijn’. Ontwikkel deze commerciële ‘ziel’ in je gehele organisatie. Het creëert trots, verbinding en vereenzelviging voor je klanten, uitvoerende medewerkers en management. En zorgt voor bestaansrecht.'