Zijn motto: 'Netwerken uit eigen belang heeft geen zin.'
'De menselijke maat staat altijd voorop. Dit vertaalt zich in de samenwerking met collega’s en de manier waarop ik zaken doe. Ik geloof in een zelfsturend team. Dit creëert onderling vertrouwen en respect en het onderstreept de verantwoordelijkheid en de rol van het individu. Daarbij bestaat een team natuurlijk uit een eenheid van unieke elementen, daarmee een team vormen geeft mij plezier. Dit heeft een grote uitstraling naar de klant, het draagt bij aan wederzijds vertrouwen, een solide relatie en dit leidt tot commercieel succes.
Als je in staat bent om jezelf te positioneren als onderdeel van je klantorganisatie en je verdiept in zijn problematiek, dan ben je pas een werkelijke partner. Verkoop niet wat jouw organisatie heeft, maar verkoop wat je klant nodig heeft aan jouw organisatie, zelfs al moet je soms tegen de stroom in. Netwerken is belangrijk. Als je in staat bent strategische relaties te ontwikkelen en netwerken met verschillende businesspartners te creëren, breng je toegevoegde waarde voor de klant. Met andere woorden: netwerken puur uit eigenbelang heeft geen enkele zin. Zorg ervoor dat jouw klant kan profiteren van je netwerk, dan hebben beide partijen er profijt van.'