Vloerleverancier steunt lokale horecaondernemers

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:31:51

Persbericht - Vanaf vandaag steunt LaminaatenParket.nl lokale horecaondernemers door bij iedere bestelling van tenminste duizend euro, vijf procent te doneren aan een horecagelegenheid naar keuze. Daarnaast geeft het bedrijf getroffen restaurant- en kroegeigenaren de kans om voordelig een nieuwe vloer te leggen. Tijdens de verplichte sluitingsperiode levert Laminaat en Parket namelijk alle gewenste (vloer)producten zonder winstmarge.

Hiermee probeert de vloerleverancier in alle acht steden waar zij gevestigd zijn lokale horecaondernemers een hart onder de riem te steken. “Het is geen geheim dat de horecabranche een van de hardst getroffen sectoren is”, zegt Floris Jeurissen, oprichter en eigenaar van LaminaatenParket.nl. “Met deze actie wil ik allereerst mijn steun uitspreken en duidelijk maken dat zij er niet alleen voor staan. Daarnaast wil ik ze een kans bieden om na een eventuele heropening weer op volle kracht uit de startblokken te  schieten.”

Actie

Klanten ontvangen bij iedere bestelling vanaf duizend euro een voucher ter waarde van vijftig euro, die zij kunnen inwisselen bij een horecagelegenheid naar keuze. Dit bedrag maakt Laminaat en Parket vervolgens direct over naar de betreffende ondernemer. Tot het moment dat ze weer volledig open gaan, kunnen de horecazaken de producten tegen kostprijs aanschaffen. Jeurissen: “Er zijn enorm veel leuke horecatenten in de plaatsen waar onze winkels staan. Dit geldt niet alleen voor Den Haag, maar net zo goed voor bijvoorbeeld Eindhoven en Alkmaar. Ik wilde voor mijn favoriete plekjes actie ondernemen, maar iedere horecazaak verdient op dit moment steun.”

Toeleveranciers

LaminaatenParket.nl is eveneens bezig geweest extra steun te vinden bij de grote toeleveranciers. Vervolgens heeft bijvoorbeeld Coretec en Belakos binnen 24 uur na de start al meer dan 3.500 euro beschikbaar gesteld. Dit betekent dat ruim 70 klanten extra restauranttegoed krijgen.