Trueson verhuist naar B. Amsterdam en is daarmee klaar voor de next level

Laatst bijgewerkt: 07-10-2021 09:27:43

Persbericht - Full Service CRM, Datamanagement & BI Solution Provider Trueson is per 1 oktober verhuisd van Laren naar B. Amsterdam, beter bekend als ‘the Flightdeck Building’. Met deze move is de scale-up met flinke groeiambities klaar voor het volgende hoofdstuk. Een hoofdstuk waarin connectie en plezier centraal staan.

Trueson zit vanaf heden op de negende, en daarmee hoogste, verdieping van B. Amsterdam aan de Johan Huizingalaan 400 in Amsterdam. Naast één grote werkvloer heeft het bedrijf 2 aparte units die benut kunnen worden als flexplekken of voor videoconferencing met de Trueson-collega’s in het buitenland. De verhuizing was noodzakelijk, want Trueson was uit het kantoor in Laren gegroeid, vertelt Son Truong, CEO en oprichter van Trueson: “In het verleden hebben we de nodige uitdagingen voor onze kiezen gekregen, we kenden ups and downs, maar sinds een paar jaar zitten we enorm in de lift. Juist in de coronatijd groeiden wij fors, omdat onze klanten op zoek waren naar online tools om de connectie met hun klanten te optimaliseren. Tools waarin wij konden voorzien. We groeiden zo hard dat ons voormalige kantoor in Laren simpelweg te krap werd.”

Een boost voor de toekomst
De negende verdieping van B. Amsterdam is een plek met uitstraling én met uitzicht op het IBM-gebouw, een bedrijf waar de drie directieleden van Trueson allemaal een link mee hebben.Toeval? Volgens Son bestaat er geen toeval. “Met een kantoor op deze plek is de cirkel weer rond, het moest gewoon zo zijn. Hoe leuk ons kantoor in Laren ook was, het is nu tijd voor een nieuw hoofdstuk in onze journey. B. Amsterdam is een prachtige en laagdrempelige locatie die ons een boost kan geven. Ik ben er echt trots op dat we hier nu met Trueson verder kunnen gaan bouwen aan de toekomst.”

Connectie en plezier centraal
Connectie is voor Son de kern van wat hij doet en hoe hij het doet. Hij wil met een personal touch wereldwijd impact realiseren met Trueson. Het is dus niet gek dat het bedrijf bij B. Amsterdam uitkwam, want het concept van B. is erop gericht om mensen en netwerken met elkaar te verbinden. Son: “Ik verheug me erop om de sociale connecties op deze nieuwe plek weer aan te gaan. Uiteraard met de Trueson-familie; ik wil dat dit echt een plek wordt waar mensen met plezier naartoe gaan voor hun werk. Maar ook met de rest van de community in dit gebouw. B. Amsterdam organiseert allerlei leuke events om de bedrijven in het pand met elkaar te verbinden. En uiteraard kijk ik weer uit naar het contact met onze klanten. We kunnen hier bijvoorbeeld meetups organiseren om ze regelmatig te ontmoeten en op de hoogte te houden van onze ontwikkelingen.”

Ready for take-off!
Son’s motto is ‘Take it to the next level’ en dat is ook precies wat hij met Trueson voor ogen heeft op de nieuwe locatie. De komende tijd zal het bedrijf alleen maar verder groeien en de ruimte in B. Amsterdam biedt de mogelijkheid om die groei te faciliteren. Vanaf de top van ‘the Flightdeck Building’ is Trueson ready for take-off!

Over Trueson
Trueson is een snel groeiende ‘Full Service CRM, Datamanagement & BI Solution Provider’. Het bedrijf werd opgericht door Son Truong in 2015 met een aantal gelijkgestemde professionals en is inmiddels uitgegroeid tot een team van meer dan 25 mensen in België, Frankrijk, Nederland en Azië-Pacific. Trueson professionals kenmerken zich door hun uitgebreide business en technische kennis en ervaring met Salesforce, Veeva, Datamanagement & BI in o.a. Life Sciences. Daarnaast heeft Trueson de MCCP FastTrack App ontwikkeld tezamen met geavanceerde rapportages en dashboards die in het uitgebreide portfolio van de onderneming zijn opgenomen.​ Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam en daarnaast zijn er vestigingen in Parijs en Ho Chi Minh City in Vietnam. Trueson heeft de afgelopen 6 jaar een indrukwekkend trackrecord opgebouwd bij gerenommeerde klanten, wereldwijd.

Contactpersoon voor overige informatie:
Marjolein Tol, Trueson B.V.

T (020) 21 01 538
M (06) 29 566 170