Tips voor unieke Corona relatiegeschenken

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:29:25

Persbericht - De coranacrisis treft ons allemaal. Hoe fijn is het dan om juist in deze moeilijke tijd iets van uw werkgever of (bedrijfs)relaties te ontvangen? Dit hoeft niet groot te zijn. Even een klein gebaar, om een hart onder de riem te steken of om wat troost te geven in deze gekke tijden. In dit artikel geven wij u enkele tips van geschenken die u kunt leveren en goed passen bij deze tijd.

Gepersonaliseerde pennendoos

Personalisatie is hot. Met behulp van een laser graveermachine maakt u de meest leuke en orginele relatiegeschenken. Een voorbeeld hiervan is een gepersonaliseerde pennendoos. Altijd leuk om te krijgen en daar vrolijkt u medewerkers of klanten enorm mee op.

Een lasergegraveerde puzzel

Zeker in tijden van veel binnen zitten is het leuk een om een spelletje te doen. Heeft u al eens gedacht aan een lasergesneden puzzel met een gravure van uw team of uw assortiment?

Bloemenstandaard

En wat vindt u een eigen bloemenstandaard? Een perfect cadeau nu we thuiszitten. De bloemenstandaard kan ook gepersonaliseerd worden met een lasergegraveerd logo. Voeg er een bosje bloemen aan toe en klaar bent u. Bloemen zuiveren de lucht en verbeteren het humeur. Een perfect cadeau voor de thuiswerkers.

Gepersonaliseerde fotolijst

Met een gegraveerde fotolijst geeft u een unieke herinnering. Laat uw slogan of team motto bijvoorbeeld lasergraveren in de fotolijst en voeg er een mooie teamfoto aan toe.

Wijn voor VrijMiBo

Wat zeker niet kan ontbreken, is wijn. Een lekkere fles wijn wordt vaak gewaardeerd. Te standaard? Maak dan een gepersonaliseerde wijnbox met behulp van een laser. Zo heeft u een uniek en persoonlijk cadeau.