Persbericht - Gent, 26 februari 2019 - Op maandag 17 juni vindt de tweede editie van Data Meets Hospitalityplaats in Antwerpen. Dit evenement, georganiseerd door Lightspeed, POS-leverancier voor horeca en retail en ontwikkelaar van webwinkelsoftware, richt zich volledig op het optimaliseren van de horecabusiness aan de hand van data. Op deze dag staan alle praktische sessies, keynotes en stands in het teken van slim datagebruik. Vragen als: “Hoe kan ik data inzetten om mijn service te verbeteren?” en “Hoe optimaliseer ik workflows aan de hand van technologie?” komen aan bod. Op deze manier biedt Data Meets Hospitality restaurateurs, hoteliers, caféhouders en andere horecaondernemers praktische tips en handvatten om met data aan de slag te gaan op het gebied van marketing, werknemers, klanten en service.
Thijs Meliefste, Casper Reinders en Chez Claire op het sprekerspodium van Data Meets Hospitality 2019
Turn data into action
Om toekomstbestendig te zijn in de horecamarkt, is het van belang om verder te kijken dan de traditionele horeca. Uit recent onderzoek van Lightspeed onder ruim 3500 horecaondernemers in Nederland en België is 79,5 procent het eens is met de stelling dat data de sleutel tot succes is in de huidige markt. 98,5 procent is geïnteresseerd om meer te leren over het gebruik van data om hun business te laten groeien.
Vier hoofdthema’s vormen de rode draad van het programma:
Eerste sprekers bevestigd
Presentatrice en auteur Pascale Naessens neemt de presentatie op zich. De volgende sprekers zijn inmiddels bevestigd:
Praktische informatie
Data Meets Hospitality 2019 vindt op 17 juni plaats bij Bocadero, Rijnkaai 150 in Antwerpen. De tickets zijn verkrijgbaar via de website: http://www.datameetshospitality.eu/. De ticketprijs is tijdelijk €19,95 (launch special met 50% korting), vanaf 5 maart worden de tickets verkocht voor €39,95. Voor klanten van Lightspeed is het evenement gratis.