Geen producten in je winkelwagen.

Survive, Adapt, Grow [Webinar Series]

Laatst bijgewerkt: 07-09-2020 13:15:46

Persbericht - Voor beslissers binnen de maakindustrie geldt dat de meeste van ons flink geïnvesteerd hebben in beurzen, evenementen en conferenties als...

Voor beslissers binnen de maakindustrie geldt dat de meeste van ons flink geïnvesteerd hebben in beurzen, evenementen en conferenties als deel van de go-to-market strategie. Jarenlang was dit de kans om prospects te ontmoeten, nieuwe producten te introduceren, deals te sluiten en je merk internationaal op te bouwen.

Maar met evenementen als deze op de plank is het tijd de activiteiten voort te zetten in nieuwe – veelal digitale – instrumenten. Zeker als je die nog niet hebt.

De online beurs, jouw website, gaat namelijk gewoon door – en hoe. Elke B2B professional gaat in deze nieuwe markt online op zoek naar verbinding en oplossingen. Zaak dus dat jij vindbaar bent, en niet met je rug naar je online standbezoekers staat.

Voor een fractie van het geld dat je van plan was te investeren in beurzen, evenementen of conferenties, kun je een online beursstand optuigen. Een die bezoekers oplevert, leads genereert en je bedrijf internationaal op de kaart zet. Hoe dan?

Dat vertelt onze partner Webs je tijdens het webinar: ”Hoe red je het beursseizoen?”. Hiervoor nodigen wij je van harte uit.

Klik hier voor meer informatie en aanmelding.