Story of AMS doet overname & verandert propositie

Laatst bijgewerkt: 12-11-2020 08:27:13

Persbericht - Dankzij de merger met Califco Media heeft Story of AMS haar propositie veranderd. Naast Design en Development zijn nu ook film en content onderdeel van de services. De merger is in lijn met de visie om klanten volledig te ontzorgen op het gebied van digitale en creatieve producties.

Met een sterke focus op merken in de retail sector is de toevoeging van visual storytelling in de vorm van film, content en animatie de perfecte aanvulling.

Aandacht is de nieuwe valuta. Mensen zijn bereid om merken hun aandacht te geven maar we willen er wel iets voor terug. Logisch toch. Een merk of product moet het leven leuker, makkelijker of op een andere manier beter maken. Het merk moet een verhaal vertellen en om dit goed te doen moet elk onderdeel kloppen. Je wilt geen ‘gaten’ in je verhaal.

Alle disciplines om de verhalen van merken neer te zetten onder één dak. Samenwerken met tal van verschillende partijen is niet meer nodig, hoe lekker is dat!

Over Story of AMS

Story of AMS creëert en vertelt verhalen die écht bij het merk passen. Door middel van de hoogste kwaliteit en snelle oplevering van design, development en film is dit bureau onder andere  de creatief en digitaal productie partner van Intersport, Nike, Lucas Bols en Marqt.

Voornamelijk door het aantrekken van jonge talenten en een focus op samenwerking tussen expertises binnen Story of AMS, worden projecten snel en high quality opgeleverd.